Fruit de la iniciativa i caràcter emprenedor d’un grup de professionals provinents del sector de la missatgeria, el projecte de The Mail Company veu la llum l’any 2000 amb l’objectiu d’oferir al mercat d’edificis d’oficines i a les grans corporacions un servei professionalitzat de Carteria. Partint de metodologia, tecnologia i recursos humans com a pilars, les empreses podien comptar amb una solució externalitzada i professional per a les seves necessitats de logística interna en un entorn cada vegada més competitiu.
De proveïdors de serveis de carteria al desenvolupament d'un exclusiu Hub de Gestió de Comunicacions Corporatives que harmonitza els móns físic i digital dels nostres clients
Com a conseqüència de l’estreta relació entre la Carteria i els cada vegada més notables costos de missatgeria –juntament amb l’àmplia experiència acumulada al llarg dels anys per l’equip gestor-, la nostra solució va evolucionar incorporant també aquests serveis, de manera que els nostres clients aconseguien disposar d’una solució integrada per a la gestió de la totalitat dels seus fluxos de comunicació física –interns i externs- per mitjà d’una plataforma tecnològica puntera i única al mercat: GIO.
Gràcies a la demostrada capacitat de gestionar de manera eficient aquests serveis i a petició dels nostres clients, el nostre portfoli de solucions va anar creixent a partir d’incorporar nous serveis com Recepció & Consergeria, així com altres serveis auxiliars, cosa que va demostrar la capacitat de The Mail Company per a desenvolupar models integrats de serveis.
En la nostra obligació -alhora que vocació- de continuar innovant i millorant, The Mail Company continua desenvolupant solucions en línia amb la demanda del mercat, alineades amb la necessitat que tenen les organitzacions d’afrontar la Transformació Digital, mitjançant els seus innovadors i exclusius models de Carteria Digital, Comunicacions Electròniques Certificades i Notificacions Electròniques Obligatòries.
Durant l’any 2019 davant l’increment exponencial de la paqueteria personal que rebien els empleats en les organitzacions, vam llançar la nostra solució de “lockers intel·ligents” e-BOX, única solució de mercat independent, integral i integrada.
Davant la demanda de solucions integrals per part del mercat i les nostres capacitats en els àmbits físic i digital, durant el primer trimestre del l’any 2020 vam llançar el nostre Hub de Gestió de Comunicacions Corporatives, que integra totes les solucions que The Mail Company posa a disposició dels seus clients.
L’impacte de la nostra plataforma tecnològica GIO en l’optimització dels serveis proporcionats als nostres clients ens empeny a evolucionar cap a un model de negoci íntegrament basat en la tecnologia, amb una línia de negoci dedicada a la consultoria i gestió de projectes i dues destinades a proporcionar solucions logístiques i digitals, sempre recolzades en tecnologia pròpia, sota el paraigua del nostre Hub de Gestió de Comunicacions Corporatives.
Com a resultat, som l’única companyia en el mercat capaç d’harmonitzar el món físic i digital dels seus clients de manera integrada a través de la nostra exclusiva plataforma GIO.

Principals fites
- Etapa Inicial
Naixement de The Mail Company i comercialització del servei professionalitzat de Carteria, pioner a la península. - Etapa de consolidació i integració de serveis
Integració a la plataforma GIO dels serveis de Carteria i Missatgeria. - Etapa de transformació
Alineats amb la necessitat que tenen les organitzacions d’afrontar la Transformació Digital, vam llançar al mercat les innovadores i exclusives solucions de Carteria Digital, Comunicacions Electròniques Certificades i Notificacions Electròniques Obligatòries. - Etapa de consolidació digital
Consolidació com a empresa tecnològica, amb un model de negoci i una cartera de solucions basats en tecnologia que inclou també llicenciament SaaS.
Llançament del Hub de Gestió de Comunicacions Corporatives, plataforma que integra totes les nostres solucions logístiques i digitals.