Les vendes de les solucions digitals de The Mail Company creixen un 30%

The Mail Company ha anunciat un creixement del 30% en la facturació de les seves solucions de Carteria digital, Valisa digital, Comunicacions electròniques online i NEOs (gestió de les notificacions electròniques obligatòries de les administracions públiques), així com l’entorn col·laboratiu Noysi. Així ho ha afirmat José Manuel Catellví, CEO de la companyia, en una entrevista a la Revista Transformació Digital, on ha detallat les claus del futur de el sector.

La pandèmia ha obligat a canviar la forma de treballar de la majoria d’organitzacions, forçant-les a implantar noves tecnologies per facilitar el teletreball i, a causa d’això, moltes empreses s’han vist forçades a emprendre la transformació digital, com demostren les xifres de creixement de vendes de The Mail Company. “La conjuntura actual ha vingut a accelerar una cosa que ja s’estava produint de mica en mica, i és que la nostra línia estratègica de solucions de negoci i transformació digital va guanyant sòlidament pes en la facturació total de la companyia, que era liderada per les nostres solucions logístiques“, ha afirmat Castellví.

Les majors inquietuds de les empreses que s’han vist forçades a teletreballar han estat la recerca d’una plataforma d’interacció amb empleats i tercers -proveïdors, col·laboradors … -, per organitzar reunions mitjançant videotrucades, screen sharing o broadcast de forma 100% fiable i segura , i la gestió eficient dels fluxos de documentació física que continuen arribant a les oficines, amb la dificultat de la seva distribució sense saber on està ubicat l’usuari. The Mail Company ha cobert aquesta demanda amb el seu entorn col·laboratiu Noysi en el primer cas i amb la seva solució de Carteria Digital en el segon.

LA CARTERIA DIGITAL, DUAL I OMNICANAL, A LA BASE DEL NOU MODEL HÍBRID DE TELETREBALL

La solució de Carteria Digital, de la qual l’empresa és pionera a Espanya -va ser llançada per The Mail Company a 2015- ha permès a les organitzacions seguir gestionant els seus processos de recepció i enviament d’informació i documentació, independentment d’on estiguin els empleats, obrint així les portes a el model híbrid de treball que, segons tots els analistes, s’imposarà a l’època pospandemia.

Es tracta de solució dual que harmonitza els mons físic i digital de les organitzacions i, per tant, amb capacitats per gestionar el 100% de la documentació i petita paqueteria que rep (o remet) qualsevol organització.

D’altra banda, addicionalment als tradicionals fluxos de paper, la majoria de les organitzacions estan rebent constantment informació per altres canals i en formats electrònics diferents -com les Notificacions Electròniques Obligatòries de les administracions públiques- per la qual cosa The Mail Company ha desenvolupat un model omnicanal integrat en el seu Carteria digital que permet disposar d’un únic punt d’accés on trobar integrada i ordenada tota la documentació rebuda, sense importar el canal o el suport d’arribada (físic / digital).